HTML

Flash Játékok

Ha szeretnél egy kicsit kikapcsolódni, lazítani, játszani, akkor a legjobb helyen jársz! Itt mindig találhatsz új flash játékokat.

Old Castle 2

2009.06.17. 13:03 :: nem várt fordulat

És akkor a második rész.

http://www.doodoo.ru/flashgames/oldcastle2_eng.htm

4 komment

Címkék: játék flashjáték escape kijutós point n click room escape

A bejegyzés trackback címe:

https://flashjatekok.blog.hu/api/trackback/id/tr191190807

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

kurtha 2009.06.17. 16:57:16

van valaki
addig jutottem a szereztem tözet meg kés kötél bot meg valami kártya

kurtha 2009.06.17. 17:00:27

de nincs idő mert meghal a csávó

walle 2009.06.18. 08:47:26

Én ezzel még nagyon régen játszottam, és meg kell mondjam, baromi nehéz és nem kevésbé hosszú. Végigjátszással megcsináltam, de még úgy is igen macerás! Magamtól alig jöttem rá valamire. De azért jó játékot a kitartóknak!
@kurtha: Kezdetnek: Az égő fahasábjaiddal vágd kupán a koponyát 3x, majd a füstölgő fákat tedd le elé. Vedd fel a koronát. Ha a tükrön a középső kagylóra kattintgatsz, láthatod, még hány helyszínen jársz majd... Kötelet a tükör jobb felső sarkára, vágd le a késsel a maradékot. U.ez a bal felső saroknál is. Tedd a koronát középre és kattogj addig, amíg szürke lesz. MOST törd össze az üveget. Kártya ki. Tükör alatt vakard le a késsel a téglákat... Katt a koronára, piros ékkőre...

Csilex 2009.06.18. 17:43:07

Nah itt a végigjátszás linkje magyar oldalon:) Hátha így mégis megküzd vele valaki. Bár ez annyira brutál - végigolvasva a végigjátszást - nem is értem hogy sok mindenre mi a szöszből kéne rájönni...
www.kalandor.forum.hu/viewtopic.php?t=226#c226
süti beállítások módosítása