HTML

Flash Játékok

Ha szeretnél egy kicsit kikapcsolódni, lazítani, játszani, akkor a legjobb helyen jársz! Itt mindig találhatsz új flash játékokat.

Stupid Game

2009.06.17. 14:14 :: nem várt fordulat

Hülye játék. Legalábbis a neve szerint. Sokra nem jutottam, meghaltam, meg átjutottam egy másik bolygóra. Angol nyelvtudás kell hozzá.

http://www.moregames24.com/2009/06/stupid-game.html

5 komment

Címkék: flashjáték escape kijutós point n click room escape

A bejegyzés trackback címe:

https://flashjatekok.blog.hu/api/trackback/id/tr261191149

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

renata16 2009.06.17. 15:44:42

én ezt a játékot megint nem értem vagy elöröl kezdem vagy fogalmam sincs hol vagyok a játékba

Sid10 2009.06.17. 17:20:06

Ez egy... nem találok rá szavakat játék! :D és nem azért mert annyira jó lenne!

fannieva 2009.06.17. 18:48:19

ez egy nagy rakás ....

Hel 2009.06.20. 15:42:34

Váá, szerintme metg nagyon jó! :O EMlékeztek, volt egy játék, amiben különböző szobák különböző helyeket (sivatagot, vízpartot) rejtettek? Vagy a másik, ahol minden szobában meg kellett fejtenünk egy rejtvényt? Ez pontosan olyan. 6 kód van, a negyedik az utolsó szerintem, mert arra nincs nyomrvezető jel, semmi segítség. Az egyest még nem találtam meg, de a többi megvan (plusz kivéve perszea negyedik kód)... Aj, de sajnálnám ha pont most akadnék meg... Kell hozzá egy pici türelem, meg nyelvtudás, az biztos... de én élvezem xD Lehet épp ilyen gagyi nekem való :)

Hel 2009.06.20. 15:45:45

Na bevallom most a végén már csaltam ^^ De jóó ... csilagostűzijátékos gratuláció :P
süti beállítások módosítása