HTML

Flash Játékok

Ha szeretnél egy kicsit kikapcsolódni, lazítani, játszani, akkor a legjobb helyen jársz! Itt mindig találhatsz új flash játékokat.

Alleyway Escape

2009.06.18. 11:39 :: nem várt fordulat

Újabb stonage játék, de mintha ezúttal nem csak keresgetni kéne. Mindenesetre én hamar feladatam.

http://escapegames.stoneagegames.com/games/1194/alleyway-escape

5 komment

Címkék: játék flashjáték escape kijutós point n click room escape

A bejegyzés trackback címe:

https://flashjatekok.blog.hu/api/trackback/id/tr81192977

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

walle 2009.06.18. 12:09:34

Nagyon profi vagyok! 2 perc alatt egy piros valamit sikerült kiguberálnom a szemetesből, oszt annyi... Kár, hogy mennem kell, pedig remekül megy ez nekem :D

Zsuzsa66 2009.06.18. 12:50:59

@walle: pajszer: szürke szemetes mögött a résben. Itemekben összefogni a dinamitot és a gyufát, kirobbantani az ajtót. A kulcs nem kell semmire.:) Pár pillanat kategória.:)

walle 2009.06.19. 15:50:04

@Zsuzsa66: De aranyos vagy! Köszi szépen a segítséget! Ügyi vagy! :)

Mákos tészta 2009.08.26. 16:34:14

én találtam egy kulcsot és egy dinamitot,de többre nem jutottam,ennyi:(
süti beállítások módosítása