HTML

Flash Játékok

Ha szeretnél egy kicsit kikapcsolódni, lazítani, játszani, akkor a legjobb helyen jársz! Itt mindig találhatsz új flash játékokat.

Kultúra napja: Day after the LAST day: Michael Jackson (SZERINTEM!!!)

2009.06.26. 16:09 :: nem várt fordulat

Kedves játékostársaim.

háromnevű csapattagunk írt, hogy tegyek fel erről valamit, és igaza is van.

Soha nem voltam egy őrűlt Michael Jackson fan, de amikor gyerek voltam, akkor a thriller, főleg a bad és a billy jean számait sokat dúdoltam, szerettem. A filmet is megnéztem.

Sokáig úgy voltam vele, hogy béna a csávó, mert ezért meg azért, aztán ahogy felnőttem egy idő után megsajnáltam. Azért is mert így meghurcolták, de leginkább azért mert átérzem a helyzetét. Teller Ede mondta egyszer, hogy ahhoz, hogy igazán meg tudj bocsátani egy bűnt, át kell élned azt, meg kell tenned azt. Gondolom azért, hogy érezd utána magadban azt a bűntudatot, és akkor megértheted, vajh miért csinálta a másik ember azt amit.

Rengeteget töprengek azon pl. hogy vajon a cigányok miért viselkednek úgy, ahogyan. Miért kiabálnak, üvöltöznek, fütyörésznek, fekszenek el mondjuk a metrón, és nem veszik észre, hogy ez nagyon sok embert zavar. Nyilván azért, mert otthon ezt látták, olyan körülmények között nőttek fel, ez nekik a természetes. Ugyanígy igaz ez egy fehér emberre is, akivel a szülei nem foglalkoztak, csak a tévéből és környezetétől tanult, nem meséltek / énekeltek neki, persze, hogy egy bunkó paraszt lesz. Ha egy embert gyermekkora óta pincében fény nélkül láncraverve "nevelnek", verik, akkor ne várjuk el tőle amikor kiengedik 20 évesen az utcára, hogy Boris Vianról meséljen, vagy tudja betéve a Carmen szövegét, esetleg nyelve(ke)t ismerjen. (Nem, nem vagyok rasszista, csak szoktam ilyeneken gondolkodni, félig meddig én is az vagyok, hisz dédanyám echte olasz volt. Na ezért mit fogok kapni...).

Ha megnézzük ennek az embernek az életútját, és akár azt is leszámítjuk, hogy állítólag apja verte és fajtalankodott is vele, akkor katasztrófális képet kapunk. Viszonylag hamar, gyermekkorában kezdte ezt az egészet a Jackson Five-val, hamar jött a siker. Nézzetek csak végig BB Éviktől kezdve Oláh Ibolyákon át Molnár Anikóig minden ilyen celebet (jesszus, hogy ezeket egy postban írom ennek az embernek a nevével), mind egy roncs lett a hirtelen rájukzúdult csillogástól. Előbb említett "hírességektől" annyiban különbözik Jacko, hogy egyszerűen nem volt gyerekkora. Ja, no meg egy két dolgot letett az asztalra. Amíg mások mászókáztak, (de gyűlölöm ezt, de valamiért az amerikai "kultúra" része), kaját dobáltak a gimiben, képregényeket gyűjtögettek, addíg ez a szerencsétlen kispákó végig melózott a stúdiókban.

Gondolom (én, és remélem látjátok a post címében a hatalmas szerintem feliratot), ezért építtetett játszóteret, ezért szeretett gyerekekkel lenni.

Az én életemben az egyik legnagyobb probléma amit a kineziológusom mondott: "Feri, nőlj fell!" Egyszerűen nem akarok, pedig muszáj lesz. De mindig meg akarok őrizni magamban egy kicsit a gyerekből, játékosságból, kiváncsiságból. Nehéz.

Neki nem kellett felnőnie, neki csak a gyermekkora kellett volna.

A zenei munkássága egyértelműen vitathatatlan. A pop koronázatlan királya, akárcsak Madonna, elfoglalhatná mellette a trónt.

Nyugodj békében Jackson, senki nem háborgathat már ott a túlvilágon.

Mondjuk de, ha Cartman felmegy egyszer, akkor lesz félnivalód, de addig is pihend ki azt a sok munkát...

RIP sikicsák!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Egy eredeti nóta:

http://www.imeem.com/rugid/video/w-7P6DrW/michael-jackson-michael-jackson-billy-jean-music-video/

 

 

És egy feldolgozás:

http://video.mon.hu/video/13044/the-bates---billy-jean

9 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://flashjatekok.blog.hu/api/trackback/id/tr631210314

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

stupsi · http://flashjatekok.blog.hu 2009.06.26. 17:17:15

Bár nem voltam a rajongója, azért szívesen hallgattam a dalait. Kár érte!

EgoMaster 2009.06.26. 17:49:16

Én a dalait annyira nemismerem, de néhányat szeretek. De amit a legjobban bírtam benne az a tánca volt. Sztem ezzel igazán jó stílust teremtett, és volt mozgása. Sajnálom, és tényleg kár érte. RIP Jacko...

fannieva 2009.06.26. 18:00:14

Én nagyon szerettem a zenéit:-))nagyon jol tudott táncolni,Ő utánozhatatlan Nyugodj békében!

viragildi 2009.06.26. 18:07:04

Tökéletesen igazad van, sok mindent lehet rá mondani, de élete 50 évéből 45 évet dolgozott végig. Nagyon sok azóta fénylő Csillag köszönheti neki a sikerét, hiszen remek dalszerző volt. A zenéjét is lehet szeretni vagy sem, de azt hiszem ez a teljesítmény amit ő nyújtott, mindenképp tiszteletet parancsol!
Nyugodjék békében!

nem várt fordulat 2009.06.26. 18:16:48

most nézem, mekkora farokságot írtam, játszótér helyett persze vidámparkot kellett volna írnom, meg minden érzésemet ádámtól kezdem, nézzétek el nekem ezt.

mylady76 2009.06.26. 19:41:52

Nekem a Remember the time a kedvencem tőle, sokszor megnézem. Egy nagyszerű előadó ment el, aki nem csak 1-2 dallal lett világhírű, hanem rengeteg munkával és vitathatatlan tehetséggel. Igazi egyéniség volt, aki mindig eredeti klippeket készített, sajátos zenei világot teremtett.

angelic 2009.06.27. 10:14:31

az átdolgozás nagyon jó!!!!

misi fiúról pedig jót vagy semmit.... részemről semmit.
meghalt, elment.

Farrah Fawcett is amúgy....

r6dN 2009.06.27. 22:32:13

Rest In Peace Jackooo

Tanya Jóska 2009.06.29. 13:55:01


Nagyon sajnálom, szerintem pótolhatatlan veszteség.
Nem voltam megszállott rajongója sose, de nagyra tartottam, tiszteltem..(vagy inkább jelen időben..)

R.I.P.
süti beállítások módosítása