HTML

Flash Játékok

Ha szeretnél egy kicsit kikapcsolódni, lazítani, játszani, akkor a legjobb helyen jársz! Itt mindig találhatsz új flash játékokat.

Szabadság

2009.07.07. 08:44 :: nem várt fordulat

Kedveseim!

Ne haragudjatok, hogy nem jelentkeztem ilyen sokáig, kicsit megkevertem a saját életem, de semmi rosszra ne gondoljatok, sőt :))))

Ma még kicsit dolgoznom kell, de a lényeg, hogy a tegnapi naptól szabin vagyok két hétre.
Azt tanácsolom mindenkinek, aki csak teheti, hogy azon nyomban álljon fel a gép mellől, és zúzzon el valami vízpartra, mert ilyen időben ezt sehogyan másképp nem lehet kibírni.

Én pénteken elmegyek a balaton soundra, és letérdelek az én isteneim, a Kraft Werk előtt, egyébként meg amikor csak lehet, keresek valami kis teraszt, ahol árnyékban hűsölhetek egy viceházmesterrel (két bor / három szóda) a kezemben.

Remélem hapikatsa addíg tartani fogja a frontot, megírtam neki is.

(A cimkék meg csak azért, mert tudom, hogy sokan csak a kijutós posztokat nézik).

11 komment

Címkék: közlemény kijutós point n click

A bejegyzés trackback címe:

https://flashjatekok.blog.hu/api/trackback/id/tr401231223

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

stupsi · http://flashjatekok.blog.hu 2009.07.07. 08:51:17

Jó pihenést Maci!:))) Pénteken mi is utazunk haza, és mindját egy internetes bulira-ba csöppenünk.;) De addig igyexek még kihasználni az idöt, ha Hapi aktiválja magát.;)))

Hel 2009.07.07. 08:56:27

Jó szórakozást Karacsi Maci! Remélem elegen fognak térdelni az én isteneim, a PASO előtt is... Vigyázz magadra, meg kellemes borozgatást! :D Azért tudod ám az életet élvezni xD

vya 2009.07.07. 13:29:44

kellemes nyaralás Maci, és próbáld kipihenni magad!

r6dN 2009.07.07. 14:49:55

Huhh. Ez a Kraft Werk. Ez igen! =D

cirmi001 2009.07.07. 16:18:57

Remek pihenést, nekem nincs szabadságom, így maradok és agyalok, hogy jussak ki innen-onnan.

mylady76 2009.07.07. 18:25:55

Jó fürdőzést, pihenést, majd gondolok rád és irigykedem!

Magnólia http://hobbiregeszet.atw.hu 2009.07.07. 18:35:57

Maci! Jó nyaralást és jó pihenést! Megérdemled... :D
Aztán várunk vissza! :)

Lucifer's Angel (törölt) 2009.07.07. 19:55:01

Jó nyaralást,jó időt,azt hittem csak én szeretem a Kraftwerket de tévedtem.Király
Szancso aki ezen a néven regizett.

nem várt fordulat 2009.07.07. 20:34:00

@r6dN: Danikám, ha tudnád.. Nézz utána. 68 - ban kezdte el a pali komolyan. Ez sikerült belőle: német precizitás, minden hang matematikailag a helyén. És mégis, van egy bája:

www.youtube.com/watch?v=LWlgbAc3bbM&feature=related

Damn... még meg sem születtem....

Ez minden elektronikus zene alapja, legyen az techno, trance, acid, goa, hardcore etc...

A csávó gondolt egy ilyet: hm, hm, hát nincs így ilyen hang, ami nekünk kéne, akkor inkább csinálok egyet.

Ha érted amire gondolok. Na most már tényleg megyek pihenni, fel a hegyre.

r6dN 2009.07.07. 21:38:08

@karacsi_maci: Persze értem, és tetszik is :) Utána fogok olvasni mindenféleképp !
süti beállítások módosítása