HTML

Flash Játékok

Ha szeretnél egy kicsit kikapcsolódni, lazítani, játszani, akkor a legjobb helyen jársz! Itt mindig találhatsz új flash játékokat.

Escape from Rhosus's Room

2009.07.23. 13:46 :: hapikatsa

Az elinduláshoz egy kis segítség: a sötétben menjetek kettőt jobbra vagy balra, ott homályosan látjátok az ajtó üvegét a kép jobb oldalán, az ajtóüvegtől balra van a villanykapcsoló. A nyelvet alul, a hangszóró alatt tudjátok átállítani.

http://bestgames24.blogspot.com/2009/07/escape-from-rhosuss-room.html

BREAKING NEWS: Ma én megyek fesztiválozni, ha valaki nézte a blogomat az már egy ideje tudhat róla :D Aki nem nézte, annak: a Campusra megyek, Debrecenbe, a The Rasmus-ra. Holnap nem leszek, az egészen biztos, majd a hétvégén előkerülök valamikor. Remélem nem járok úgy, mint maci, és minden flottul megy :) Sziasztok!

8 komment

Címkék: escape kijutós point n click room escape

A bejegyzés trackback címe:

https://flashjatekok.blog.hu/api/trackback/id/tr221262900

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

nem várt fordulat 2009.07.23. 14:02:13

no, akkor én fogok posztolni a hétvégén, már amikor józan leszek, ugyanis mint tudjuk most a hungaroringen van a futam.

Zsuzsa66 2009.07.23. 14:32:51

hapikatsa: jó fesztiválozást, érezd jól magad. Remélem társasággal mész a bulira.:D

r6dN 2009.07.23. 15:36:24

@karacsi_maci: Igen..ami biztos érdekes lesz... Áh, nem lehet élvezni a Forma 1et, ha mindig ugyanaz a 3 ember nyeri csak mindig. De főleg Button. Nah mind1, ez az Offtopikba való.

Sok sikert hapikatsa ;)

fannieva 2009.07.23. 16:26:33

Jó szórakozást kívánok!!!

bluangel 2009.07.23. 16:30:24

Jó bulizást hapikatsa! Neked is maci! Amúgy a Forma 1-et én is szeretem!

r6dN 2009.07.24. 00:43:16

wáhá hapikatsa most nézem hogy Rasmusra mész :(

úgy irigyellek !!!!

tombolj helyettem is a Life Burnsre, vagy a Guiltyre :(

hapikatsa · http://norelle1.spaces.live.com/ 2009.07.26. 13:20:07

@r6dN: :) Life Burns csak Apocalyptica koncerten van, tudod az éneket ők inkább tudják helyettesíteni, mint a Rasmus a hangszerelést :) De a Guilty az volt :) Majd nősz még 1 kicsit és elviszlek egy koncertre ;D

r6dN 2009.07.26. 20:28:26

@hapikatsa: Igen miután leirtam, gondolkodtam is hogy az Apocalyptica inkább :O

Szavadon foglak. : D
süti beállítások módosítása