HTML

Flash Játékok

Ha szeretnél egy kicsit kikapcsolódni, lazítani, játszani, akkor a legjobb helyen jársz! Itt mindig találhatsz új flash játékokat.

Cassandra's Journey: The Legacy of Nostradamus

2009.07.31. 11:22 :: hapikatsa

Fannieva ajánlotta a következő keresgetős játékot. Sajnos ez is csak demo, de jól el lehet vele bíbelődni. Angoltudás kell hozzá, a képen látható feladatnál a rébuszok alapján kell megtalálni az adott tárgyat.

http://www.doodoo.ru/games/5939-legacy-of-nostradamus.html

5 komment

Címkék: flashjáték keresgetős point n click

A bejegyzés trackback címe:

https://flashjatekok.blog.hu/api/trackback/id/tr261279301

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

mylady76 2009.07.31. 20:20:34

Nekem tetszett, bár sokat kellett szótárazni.

Zsuzsa66 2009.07.31. 21:08:35

Én még nem játszottam végig, csak belenéztem. Az első játék végén Full House-al végeztem. Biztos végig fogom játszani,ha lesz időm..:D Nekem nagyon tetszett.:D Köszi fannieva. :D

katabogar (törölt) 2009.07.31. 21:20:30

Én is játszogattam vele.Jó játék.Ha nem is tudsz angolul,akkor is boldogulsz vele.Az ismétlés a tudás atyja.

Ladyevi 2009.08.03. 10:13:37

Huh ez nagyon jó játék volt csak rövid.Ilynek jöhetnének még.Köszi fannieva:))))))
süti beállítások módosítása