HTML

Flash Játékok

Ha szeretnél egy kicsit kikapcsolódni, lazítani, játszani, akkor a legjobb helyen jársz! Itt mindig találhatsz új flash játékokat.

Talán nem mindenki értette meg...

2009.07.31. 20:57 :: nem várt fordulat

Engem lepett meg a legjobban Dani hozzáállása, és ő érti meg a legjobban, miért döntöttem úgy ahogy.

Ok, talán kicsit túlreagáltam, eltúloztam a mondanivalóm. Igen, pihenésre van szükségem, ahogy látjátok. Vissza fogok még jönni, az előző posztomban eltúloztam, de van olyan, hogy az ember besokall.

Most elmegyek Dögögdre fesztiválozni, és "kipihenem" magam.

Sajnálom, hogy ekkora vihart kavartam, nem akarlak Titeket örökre elhagyni.

De ha belegondolnátok abba, hogy egy év kb. 356 nap, vagy valami ilyesmi, és két év alatt több mint 1200 point n click játék volt, (köszönet hapikatsanak újfent), és a más játékok is, akkor láthatjátok, hogy nem voltam teljesen terméketlen.

Szóval kedden jövök vissza, és ha lesznek új játékok, amiket nem katsa posztol be előttem felrakom.

Nem siránkozni akarok, de egy posztot megcsinálni nem olyan egyszerű. Elindítani a játékot, ha nem megy FF -ben, akkor IE, kivágni a képet, lementeni, feltölteni, URL-t, cimkéket megadni, címet megadni, kb, 1-2 perc, de ne higgyétek, hogy ez effektíve valóban ennyit jelent csak.

Tudom, ez nem tűnik olyan soknak, de minden egyes áldott nap, főleg, ha az embernek más dolga is van, hát....

Én kérek elnézést tőletek, mert kicsit bénán fogalmaztam az előző posztban azzal, hogy "örökre", meg "soha".

Természetesen folytatni fogom, mert ahogy a kedvesem mondta: "Amit megszelidítettél, azért felelősséggel tartozol".

Csak én is besokallok néha.

Szóval nem fogom itt hagyni ezt a csapatot, a blog.hu -n szerintem a legjobbat.

Szeretlek Titeket, és elnézést kérek mindenkitől akit megijesztettem. Emlékezzetek rá, annak idején írtam egy posztot arról, hogy társszerzőket keresek, senki nem jelentkezett.

Hapikatsa volt az egyetlen, aki magától ajánlotta fel, hogy szeretné csinálni.

Lényeg a lényeg, kicsit bulizom, aztán jövök vissza hozzátok, mert úgy érzem, "szükségetek van rám" és nem fogok több mint ezer embert cserben hagyni.

Karacsi Maci

20 komment

Címkék: közlemény

A bejegyzés trackback címe:

https://flashjatekok.blog.hu/api/trackback/id/tr121280451

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Magnólia http://hobbiregeszet.atw.hu 2009.07.31. 21:10:47

Örömmel várunk vissza! Igazad van, jár egy kis pihenő, szabadság Neked is, hogy újra fel tudj töltődni. Manapság nem könnyű minden téren helytállni, mindenkivel előfordul, hogy azt gondolja, elege van az egészből. Aztán mégis csinálja tovább...
Mindenesetre jó pihenést kívánok!
A maci tüneményes a képen! :D

Zsuzsa66 2009.07.31. 21:15:44

Soha ne mond azt, hogy soha.:D Én pl. tudtam, - na csak godoltam - hogy nem tudod megállni, hogy ne nézz ránk, hogy ne olvasd el amiker irkálunk. Pihenj sokat, várunk vissza. :D

háromnevű 2009.07.31. 21:23:38

Aranyos kis herceg, maci! Széles mosollyal arcomon olvastam ezt az írásodat, s mondhatom, nagy kő esett le többünk szívéről is. Jó, hogy most ezek a szavak jöttek elő a billentyűzetedből...mi nem fogunk elégedetlenkedni, az tuti! Jó pihit, és köszönjük neked és hapikatsaának is az eddigieket és az ezután következőket is!

margoanyu 2009.07.31. 21:46:58

Maci! Örömmel olvastam,hogy nem végleg hagysz minket el.Pihenj,töltődj és gyűjts erőt a továbbiakra.Szeretünk és várunk.

stupsi · http://flashjatekok.blog.hu 2009.07.31. 21:49:43

Maci drága, jó pihit és felüdülést kívánok!:)))
Én most jöttem vissza 3 hét után, csak most kezdek majd visszaolvasni és visszajáttszani. Van úgy, hogy az ember kiakad, de mi akkor is szeretünk, mert jó vagy hozzánk!:)))
Én ugyan naggyon-naggyon szöke vagyok a számítógéphez, de ha tudok vmit segítni, nagyon szívesen teszem, csak szóljatok!:))))

Zsuzsa66 2009.07.31. 22:01:31

hahaha: most látom én is elírtam pl: godoltam=gondoltam, amiker=amiket. :D Ha Dörögdre mész, akkor üdvözlöm - így ismeretlenül is, - Szőke Andrást, hátha a közelébe jutsz.:D Badár Sanyinak is üdv. :D

r6dN 2009.07.31. 22:04:47

Én már csak ilyen megértő vagyok hehe :)
Nah szóval, mind1 nem akartam senkit megbántani, nem akartam lekezelő lenni, nekem is hiányozni fogsz maci, és várlak vissza én is, de ha pihenés kell akkor csapj a lovak közé pár sörrel köritve. Szeretek itt mindenkit, és ez a csapat igy is, úgy is meg fog maradni mindenféleképp. Nem hinném, hogy lehet ilyen jó csapatot bárhol is találni. Külföldi oldalakon se talán, ami nagy szó. Itt ismeri mindenki egymást (hála az inda.hu-nak), és ez gey remek dolog. Lássuk be, akárki is idetévedett akár véletlenül is, az valószinű itt is maradt. Szóval elnézést még1x ha kicsit nyers lettem volna.

szép estét mindenkinek

üdv: Dani.

angelic 2009.07.31. 22:36:39

én remélem kapunk újra élménybeszámolót, mint múltkor :))))

Mokaszin 2009.07.31. 22:50:20

szia maci! nagyon boldog vagyok attól, amit olvastam:))) örülök, hogy mégis velünk maradsz:)) pihend ki magad, érezd magad jól, és várjuk a legújabb élménybeszámolódat:))) millió puszi neked
edit

Zsuzsa66 2009.07.31. 22:51:18

@angelic: csatlakozom én is hozzád.:D karacsi_maci: légy oly kedves, és számolj be az élmenyeidről. :D Ja és nem vagy lúzer. :) Mindenkinek vannak lúzerségei, ezzel nem vagyunk egyedül. Aki azt mondja, hogy tökéletes, az hazudik. :DDDDD

bluangel 2009.07.31. 23:07:38

Örülök maci, hogy nem hagysz itt bennünket végleg! Pihenj sokat, bulizz, érezd jól magad! Tudod, még mielőtt írtad volna a posztot, elgondolkodtam, hogy mennyi energiádba kerülhet a munkád mellett, még bennünket is ellátni nap mint nap játékokkal! Hát nem lehet könnyű! Az élménybeszámolót várjuk! Puszi!

angelic 2009.08.01. 07:46:57

macinak (mert reggel van és ilyenkor félkómásan bőbeszédűbb vagyok :))):

tudom, hogy én itt senki vagyok, nem tartozom a csapathoz, csak játszok, igaz azt nagyon szeretek ezen az oldalon.
de tudom mit érzel.

évek óta traviánozok és imádom. de időnként el szokott kapni engem is egy ilyen fajta pánik, amikor lúzernak érzem magam(megjegyzem egy igen szeretnivaló klánban vagyok ott, amikor abba akarom hagyni az egészet, pedig szeretem! volt, amikor a klánom "szabadságra" küldött, annyira ki voltam borulva. 1 hétig travi felé sem néztem, összeszedtem magam és minden a helyére rázkódott és kicsit sem szégyelltem magam a gyengeségmért, mert abba akartam hagyni.
mindenkivel előfordul az ilyesmi, igaz nem mindig ugyanazon a területen, de az érzés egyforma.

pihenj. rendbe fognak jönni a most éppen zavaros érzelmeid :)

ui.: én spec más oldalra nem járok kijutóst játszani, mert ezt szeretem :)

hapikatsa · http://norelle1.spaces.live.com/ 2009.08.01. 10:39:40

maci.. erre hagy ne mondjak semmit.. fura, hogy azt mondod nem értettük meg az előző posztodat, holott ott tényleg arról írsz hogy egy jóideig nem fogunk látni. Most meg mondod, hogy már kedden leszel.. Máskor nem jelented be, ha napokra eltűnsz, pedig sűrűn előfordult. Na mind1, megint felesleges hajcihő, de legalább itt maradtál és ez a lényeg.

r6dN 2009.08.01. 14:37:02

@angelic: Travian? Jóvagy. 5ös serveren megtalálsz =DDDD

Hel 2009.08.01. 14:46:57

Örülök, hogy mégis maradsz, de egyet kell értenem Hapikatsával...mindenesetre boldog vagyok, hogy nem kell aggódni a törzsfőnök eltűnése miatt.
Egyébként anno amkor társat kerestél a bloghoz, szerintem aki nem jelentkezett, az vagy azért tette, mert gyerekekkel van elég gondja a munka mellett otthon és nem tudta volna csinálni, vagy azért (mint pölö én), mert kedvet ugyan érzett hozzá, de fogalma sem volt mi fán terem egy igazi jó kijutós blog szervezése. Szóval ezt felróni, azért igazán nem lehet szerintem :)

1031 2009.08.01. 17:41:53

Nem egyszerű valaki másnak a blogjában társszerzőként résztvenni. Én egyébként próbáltam, és egy reggel azt vettem észre, hogy nem tudok belépni, a következő "adagot" feltölteni, mert akié volt a blog egyszerűen letiltott. Indoklásként olyasmit hozott fel, hogy megváltoztattam a blog szerkezetét, mert túl sok játékot tettem fel. (napi max. 6-ot) Volt más is, amivel megbántott, de nem részletezném...
@hapikatsa: Most nagyon megértelek, biztos rosszul esett ez most, hogy úgy érzed "szórakoznak" veled. Sok-sok kitartást neked!!!
Macinak meg azt üzenem, hogy először számoljon 10-ig, mielőtt leír valamit:
"Azt hiszem, végeztem, de legalábbis egy darabig biztosan" Szerinted ezen mit lehetett félreérteni?

Beus27 2009.08.01. 19:32:09

Hagyjátok Macit. Amikor kiborul az ember, Akkor sok mindent mond, amit később már megbán.
Nem csodálom, hogy besokalltál, biztos vagyok, hogy ebben a meleg is szerepet játszott. Pihend ki magad, és ha még kedden sem érzel erőt hozzán, akkor pihenj még.
Ahogy Hel is leírta, nem azért nem segítettünk a blogban, mert el vagyunk kényelmesedve, hanem mert pl nekem halvány lila fin..om nincs mit hogy kell csinálni. És még sorolhatnánk az indokokat.
Köszönetet szeretnék viszont mondani az eddigi (és ezutáni) munkádért! Persze hapikatsának is! Nekem ez nem menne, és épp ezért fel is nézek rátok! :)

juti 2009.08.01. 20:02:21

éljen, éljen, éljen. Mindenkit ölelek!

nyulam 2009.08.03. 19:32:31

Nah már kezdtem azt gondolni hogy vmi rontás van rajtam, hogy ahova beteszem a lábam és megszeretem , ott rögtön történik vmi rossz dolog, tragédia, csődbe megy ,megszűnik stb.....eddig főleg munkahelyeknél volt így!
De most megnyugodtam ::)))

cirmi001 2009.08.03. 22:17:45

Az ember alapjában önző lény, én is, ezért örülök, hogy nem "örökre", meg nem "soha". :)
süti beállítások módosítása