HTML

Flash Játékok

Ha szeretnél egy kicsit kikapcsolódni, lazítani, játszani, akkor a legjobb helyen jársz! Itt mindig találhatsz új flash játékokat.

The Lost Child

2009.08.15. 10:57 :: hapikatsa

Cirmi küldte ezt az angol hidden objects játékot.

http://www.cuteflashgames.com/game/the_lost_child.html

11 komment

Címkék: flashjáték keresgetős

A bejegyzés trackback címe:

https://flashjatekok.blog.hu/api/trackback/id/tr201310796

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

katabogar (törölt) 2009.08.15. 18:48:06

Sokat játszottam vele.Jó játék angol szavak,meg kell keresni őket.

katabogar (törölt) 2009.08.15. 18:53:31

Egy kislányt elraboltak.A tettest kell megtalálni,mozaik ,puzzle nagyon izgi nekem tetszett.Kicsit hosszúnak találtam,de jó játék.

Dina24 (törölt) 2009.08.15. 19:45:58

Huh, hát 3-4 órán keresztül tuti játszottam vele, de a tettes megvan. Azt mondjuk sajnálom, h nem nekünk kell kitalálni, hanem a puzzle-darabokból áll össze a képe. Úgy izgisebb lett volna, hogy a tanúvallomásokból és alibikből nekünk kell rájönnünk.
De legalább nem demo játék, hanem végig lehet vinni.
Szeretem az ilyen hiden objects játékokat, legalább fejlődik az angoltudásom. Szavak tanulására mindenesetre jó. Sokszor csak néztem, hogy ez meg az a szó mit is jelent, aztán kiderül, hogy az egy bogár vagy vágódeszka, vagy akármi más, amire éppen nem is gondolsz. A HINT-eket úgy 20%-ban használtam, mert ha egy szobában már hatodszorra fordulsz meg, akkor már megjegyzed, hogy mi hol van. :)
Aranyos játék, tetszett. :)

GayleSun 2009.08.15. 20:03:18

nekem nem világos, hogy mit kell csinálni!! Milyen puzzle-darabokat kell keresni? Mindig letelik az idő úgy, hogy semmit nem találok. Vagy félreértem a feladatot?

katabogar (törölt) 2009.08.15. 20:26:52

KÉSZ .ELKAPTAM.JÓ SZEM TÜRELEM KELL HOZZÁ.

GayleSun 2009.08.15. 20:27:08

ja, de hülye vagyok! Már megy, csak kicsit túlbonyolítottam! :-D

katabogar (törölt) 2009.08.15. 20:30:48

@GayleSun: A tettes képét kell össze rakni a végén.

Mme Figaro 2009.09.06. 12:54:37

Nagyon jó játék! Azoknak is ajánlom, akik nem beszélnek jól angolul. Nem beszélek angolul, de egy jó óra alatt végig tudtam játszani, de nem árt hozzá egy jó online vagy gib szótár.
süti beállítások módosítása