HTML

Flash Játékok

Ha szeretnél egy kicsit kikapcsolódni, lazítani, játszani, akkor a legjobb helyen jársz! Itt mindig találhatsz új flash játékokat.

Fourth Room

2009.09.24. 09:13 :: hapikatsa

A First Room szerzőjétől most itt a 4. szoba :D

http://escapecafe.web.fc2.com/fourthroom.html

12 komment

Címkék: japán escape kijutós point n click room escape

A bejegyzés trackback címe:

https://flashjatekok.blog.hu/api/trackback/id/tr491403508

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Évi83 2009.09.24. 09:25:51

Nem tudok mit kezdeni a szögekkel...

Évi83 2009.09.24. 09:36:36

Na,megvagyok...És kinn.

Timi1 2009.09.24. 09:37:30

@Évi83: szia, én most kezdem
már kinn is vagy?:)

Timi1 2009.09.24. 09:48:21

hát én ezzel nem tudok mit kezdeni, folyton megfúlok:(

Timi1 2009.09.24. 10:05:10

a szögekkel mit kell csinálni????

a házisárkány · http://mynameiscamel.multiply.com/ 2009.09.24. 10:09:41

nem tudom megfejteni a kódot :(

@Timi1: én visszatettem a helyére őket. gombnyomkodással le tudod engedni a vizet.

zsobatom 2009.09.24. 10:14:34

1. A széf bal oldala mellett egy érmét találsz, és azt látod: E = 99
2. Fordulj jobbra, csavarozd ki a jobb oldali lemezt az érméddel, nyomd meg a gombot, vedd fel a kifolyó vízből a kést.
3. Fordulj jobbra, látod I = 15.
4. Fordulj jobbra, vedd fel a rózsaszín labdát. (ha nem tudnád, akkor fordulj el, és vissza). A labda hátulján ezt látod: Fe x C, vagyis a vas, és a szén rendszámát kell összeszorozni, ami 26x6=156.
5. A labda tetejét vágd fel, vedd ki a kulcsot, amivel nyisd ki a szürke széfet, vedd ki a villáskulcsot, nyomd meg a gombot.
6. Fordulj jobbra kétszer, vedd ki az alsó lemezből a csavarokat, hogy le tudjon folyni a víz. A lemezt fordítsd meg, azt látod: X = 20
7. Fordulj balra, a széfbe írd be amit kiszámoltunk (156), vedd ki a lapot, és a kártyát. Az ajtón ezt látod: T = 68
8. Fordulj jobbra, nyomd meg a gombot, vizezd be a lapodat, ezt látod: EXIT. Az EXIT betűinek sorrendjébe rendezd a szobában talált számokat: 99 20 15 68. Ezek a számok a következő elemeknek a rendszámai: Es Ca P Er
9. Fordulj jobbra, tedd a kártyádat a nyílásba, írd be: EsCaPEr, majd nézz fel, ott a kijárat. Úgy tudsz kijutni, ha elárasztod újra a szobát.
10. Tedd vissza a csavarokat a lefolyót elzáró lemezbe, nyomd meg a gombot, hogy újra folyjon a víz, menj két kört, és így ki tudsz úszni a tetőnyíláson.

1031 2009.09.24. 10:18:08

@a házisárkány:
Ehhez a játékhoz érdemes elővenni a periódusos rendszert
A széf kódja: a rózsaszín labda hátulján ezt látod: Fe x C, vagyis a vas, és a szén rendszámát kell összeszorozni, ami 26x6=156.
A végső kód: a szobában láttál betűket, a széfből a vizes lapon ezt láttad: EXIT, ebben a sorrendben a számok: 99 20 15 68 Ezek a számok a következő elemeknek a rendszámai: Es Ca P Er, vagyis a kód: EsCaPEr

Timi1 2009.09.24. 10:24:38

@zsobatom: kösssziiiiiiiiiii, kinn vagyok:)

a házisárkány · http://mynameiscamel.multiply.com/ 2009.09.24. 10:31:19

@1031: köszi :)
a periódusos rendszer lett volna az utolsó, ami eszembe jut. évtizedek teltek el azóta, hogy utoljára használtam.
süti beállítások módosítása