HTML

Flash Játékok

Ha szeretnél egy kicsit kikapcsolódni, lazítani, játszani, akkor a legjobb helyen jársz! Itt mindig találhatsz új flash játékokat.

Detective Max Incident Book File

2009.10.12. 10:41 :: hapikatsa

Én személy szerint kidöntöttem az ajtót, de valószínűleg valami csendesebb távozást kéne alkalmazni :D Vagyis biztos többféle befejezése van.
Azt mondják nyelvi probléma lehetséges (én még nem tapasztaltam - az ajtódöntögetéshez legalábbis nem kellett japántudás:D)

http://www.geocities.jp/famiresuningenzukan/game/max_b02.html 

4 komment

Címkék: japán escape kijutós point n click room escape

A bejegyzés trackback címe:

https://flashjatekok.blog.hu/api/trackback/id/tr161444296

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Zsuzsa66 2009.10.12. 11:31:27

Nem volt nehéz:) Először lecsavazoztam az ajtót, úgy mentem ki. Másodszorra az ágyúgolyó nélkül. Harmadszorra az ágyúval + golyóval. :)

fannieva 2009.10.12. 12:23:39

szomorú end lett a vége:-(

Hel 2009.10.12. 21:05:33

Én két befjezést találtam, az egyik ágyús, a másik csavarhúzós, de mindkettő azzal jár, hogy kárt teszek az ajtóban... nincs valami happy end? Mintha a papírcetli felett az itemek között még lenne hely gy itmnek, de nem tudom hol lehet...
süti beállítások módosítása