HTML

Flash Játékok

Ha szeretnél egy kicsit kikapcsolódni, lazítani, játszani, akkor a legjobb helyen jársz! Itt mindig találhatsz új flash játékokat.

Happy Escape

2009.10.27. 12:19 :: nem várt fordulat

Ígéretem ellenére ezt a játékot még beteszem, mert kellően nehéznek tűnik első blikkre ahhoz, hogy ne lehessen megcsinálni pár perc alatt.

Szerintem ultrahardcore kategória, de amíg nem játszottam végig, nem adom meg neki a címkét.

http://www.escapegames24.com/2009/10/happy-escape-walkthrough.html

5 komment

Címkék: játék japán flashjáték escape kijutós point n click room escape

A bejegyzés trackback címe:

https://flashjatekok.blog.hu/api/trackback/id/tr721478620

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

SZ3 2009.10.27. 13:22:59

Azért nehéz, mert nem minden tárgyat tudok azonosítani..

SZ3 2009.10.27. 13:31:04

Csavarhúzó, dugóhúzó, rongy, tükörszerűség elhasználva, és találtam egy kulcsot..

SZ3 2009.10.27. 13:51:34

Hát én kimentem, pedig nem is volt meg mindenem :)

Mme Figaro 2009.10.27. 16:31:31

Hát még életemben nem játszottam ilyen fura játékkal. Végig a pacák zsebében van a kijutáshot szükséges kulcs, nem kell érte csinálni semmit. Teljesen értelmetlen az egész. A kijutáshoz nem szükséges se a dugóhúzó, se a tükör, az érme, felesleges megfejteni a színkódokat, nem kell a sniccer, a távirányítóról nem is beszélve. Szerintem nem fogja elnyerni az év legértelmesebb játéka címet ez a valami.

cirmi001 2009.10.27. 17:20:27

@SZ3: nekem is ugyanez a gondom.
süti beállítások módosítása