HTML

Flash Játékok

Ha szeretnél egy kicsit kikapcsolódni, lazítani, játszani, akkor a legjobb helyen jársz! Itt mindig találhatsz új flash játékokat.

Military Escape

2009.11.15. 10:48 :: hapikatsa

Ez se sokban tér el a többi Gazzyboy játéktól, itt is néhány tárgy el van dugva, és nem feltétlenül a leglogikusabb helyeken kell őket használni.

http://play.escapegames24.com/2009/11/military-escape-walkthrough.html

4 komment

Címkék: escape kijutós point n click room escape

A bejegyzés trackback címe:

https://flashjatekok.blog.hu/api/trackback/id/tr1001526265

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Mákos tészta 2009.11.15. 15:14:12

kis segítséggel,de sikerült kijutnom:)

Manni 2009.11.16. 19:55:34

Sziasztok. Bejutottam a pincébe, betettem a lámpát, kivágtam a zsákból a tenyérlenyomatomat, betettem a vájuba, és innen sehová nem jutok.
Van még késem, pisztolyom, egy ragasztószerü izém és még meg van a fémkeresőm is.
Tud valaki segiteni?

Manni 2009.11.16. 19:58:16

kiöntöttem a kéznyomomat gipszel...

Manni 2009.11.16. 20:09:55

vagy nem is gipsz, hanem müanyag kesztyü?
mit kell tenni utána???segitség elakadtam.
süti beállítások módosítása