HTML

Flash Játékok

Ha szeretnél egy kicsit kikapcsolódni, lazítani, játszani, akkor a legjobb helyen jársz! Itt mindig találhatsz új flash játékokat.

R.A. Escape

2009.11.21. 13:10 :: nem várt fordulat

Egy biztos, ez nem egy szokványos szobából ki kell jutni játék, de nekem pont emiatt tetszik, még akkor is, ha egyelőre nem vittem benne sokra.

http://33845.blog93.fc2.com/blog-entry-35.html

9 komment

Címkék: játék japán flashjáték escape kijutós point n click room escape

A bejegyzés trackback címe:

https://flashjatekok.blog.hu/api/trackback/id/tr601541616

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

walle 2009.11.21. 13:22:10

Én pont ugyaneddig bírtam jutni, de aztán semmi :(

2000endre 2009.11.21. 15:34:01

Hát azért így szombatra sokkal több, sokkal szebb, sokkal érdekesebb stb. játékokat vártam. Ezek nem értékelhetők számomra! Egyik sem! Várom a következőket????!!!!

angyalhal 2009.11.21. 15:59:47

@walle: Szia!
A fekete dobozt nem csak oda lehet tenni, ahol a képen van, hanem a több helyre is (ugyanezen a képen) és vissza is lehet venni és áttenni máshova. És így más nyílik ki valahol máshol.

Bocs, ennél értelmesebben, most nem megy a magyarázat :-)

Mokaszin 2009.11.21. 16:21:00

már teljesen elszédültem, mindent mindenhol kipróbáltam, de nem jutok egyről a kettőre. itt kinyílik, ott bezár, de nem igazán tudom, mit is kéne valójában csinálni:) mászkálok, mint a mérgezett egér, de értelmet nem találok benne. ha valakinek van egy jó ötlete, kérem ossza meg velem is:) köszke

nyanyi 2009.11.21. 17:39:57

Hahó! Van itt valaki? Már 5 valamim van, az 5. egy kulcsféle, de most egyhelyben topogok. Jutottatok tovább?

mylady76 2009.11.21. 21:53:37

Van egy kinyitandó átjáró a bal felső részen, én előbb mosógépeknek néztem, ehhez a kódot a fekete kocka rakosgatásával láthatod meg a szobában, a kulcsot itt kell majd használni. A rakosgatós szobába bevinni a fehér kockát a csavaros részre, rá a fekete kocka, ami kijön szerkezet, abba bele a pálca, fekete kocka fel és bele szerkezet közepébe.

mylady76 2009.11.21. 21:54:23

Ja és kinn is vagy.

walle 2009.11.22. 09:31:02

@angyalhal: Szia! Köszi! Megértettem, amit írtál, de nem hiszem, hogy még egyszer nekiállok, annyira azért nem jött be ez a játék... De még egyszer köszi! :)
süti beállítások módosítása