HTML

Flash Játékok

Ha szeretnél egy kicsit kikapcsolódni, lazítani, játszani, akkor a legjobb helyen jársz! Itt mindig találhatsz új flash játékokat.

Beach Escape 2

2009.11.27. 09:54 :: nem várt fordulat

Bár ezt még nem csináltam végig, a stonage-nek ez a sorozata egészen játszható.

Arra már régóta rájöttem, hogy ez nem egy csapat, azaz egy csapat, de nem a műhelyben készítik a játékot, hanem sok ember készít nekik játékokat, és azokat adják a saját nevük alatt, de a keresgetősökhöz képest ezek üditőek.

http://www.stoneagegames.com/games/1718/beach-escape-2

5 komment

Címkék: játék flashjáték escape kijutós point n click

A bejegyzés trackback címe:

https://flashjatekok.blog.hu/api/trackback/id/tr411555851

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

blupi 2009.11.27. 10:44:54

Ötödszörre vesz fel a tárgyat, ez így élvezhetetlen... Pedig jók ezek a játékok.

Zorcs 2009.11.27. 11:11:16

Megvan a bicikli pedálja, egy bogrács, egy rák, egy kosár, gyufa, balta, háló, ég a tűz, de a bográcsot nem tudom rátenni és máshova se, kosár a bicikli mellé kell.

Zorcs 2009.11.27. 11:12:06

ja meg van egy üveg víz is

Orsi1981 2009.11.30. 13:06:05

Nekem felvett minden tárgyat elsőre. Szerintem élvezhető játék. Csak nem jöttem rá hogy a bicikli pedálja az a bicikli pedálja.
süti beállítások módosítása