HTML

Flash Játékok

Ha szeretnél egy kicsit kikapcsolódni, lazítani, játszani, akkor a legjobb helyen jársz! Itt mindig találhatsz új flash játékokat.

Ünnepi hangulat - r6dN (Dani)

2009.12.18. 10:05 :: hapikatsa

Dani 2 saját verssel lepett meg minket. Mind a kettő elég borongós hangulatú, viszont elég komoly tartalommal bír.
(Én egy magyar tanárral is elolvastattam :), Dani, ha kíváncsi vagy mit mondott, akkor e-mail vagy üzi;))
Aki kérdezte, annak üzenem, hogy megkaptam a beküldött dolgait.

És a versek:

Ünnep ?!

Bár szólhatnék azokért,
(ha valaki hall még...)
kikben nem él már a remény,
hogy még meglátnak egy ünnepélyt.

Bár hallanák amit mondok,
nem vagyok túl azon a ponton:
ki nekem fontos volt egykoron,
én azért egy könnycseppet elhullajtok.

Ó, nekik mit ér az ünnep,
kiknek kalácsot nem sütnek,
csak egy koszorút fűznek,
mit szeretteim sírjára tűznek...?!

-Ez azokról szól akik nem ünnepelhetik velünk a karácsonyt, a szeretteink kik már meghaltak, pl. nagyapám is. Ilyenkor hiányoznak a legjobban.
A 2. vers:

Értéktelen

Ím egybegyűlt a közönség,
így teljes a karácsonyi egység,
míg várják az előadót,
s vele a főattrakciót.

Várakozás elillan,
s a színész betoppan,
a közönség színpadra dob
egy szép nagy ajándékot.

Te ott: meglepetésed bontogatva,
érzéketlenség csomagolva,
téged most mindenki néz,
el ne áruljon egy szemrebbenés!

Rejtsd álarcod mögé
lehangoltságod sűrű ködét,
ez az alkalom másról nem szól,
mint a sablonos ajándékozásról.

Az előadásnak ezzel vége,
a szeretet rég elégve,
s a színész a gyerekdallal
elvérzett a szürke zajjal.


-Ebbe a versbe a színész nem lát örömet a karácsonyban, mert nincs már jelentősége igazán. A közönség a család, akik még vágyakozva ajándékkal próbálják lekenyerezni az előadót, mindhiába. Végén az örömtelenségbe hal bele. Itt magamról jellemeztem a színészt, az én érzéseimet adtam rá.

Mind2 versem elég lehangolt, de igazából mind a 33 versem szomorú, borongós. Ez jellemzi a gondolat/érzelemvilágomat. Nem tudnék igazán "hull a hó jön a télapó" verset írni.... Azért remélem valakiket megfogtak ezek a versek. Köszönöm annak aki elolvasta. üdv: Dani
 

6 komment

Címkék: kultúra napja karácsonyi hangulat

A bejegyzés trackback címe:

https://flashjatekok.blog.hu/api/trackback/id/tr621606177

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

vya 2009.12.18. 13:58:32

Dani, őszintén minden elismerésem!

r6dN 2009.12.18. 14:16:24

@vya: nagyon szépen köszönöm, tényleg... :)

1031 2009.12.18. 14:24:24

Dani! Le a kalappal előtted!!!!

r6dN 2009.12.18. 14:27:34

@1031: köszönöm...örülök hogy tetszettek

Zsuzsa66 2009.12.21. 19:42:59

Dani: a verseid nagyon jók. :) Kíváncsi lennék a magyar tanár véleményére is. :)

fannieva 2009.12.22. 08:12:57

Nekem is nagyon tetszett,és gondolni kell mindig azokra is akik már sajnos nincsenek velünk:-(
süti beállítások módosítása