HTML

Flash Játékok

Ha szeretnél egy kicsit kikapcsolódni, lazítani, játszani, akkor a legjobb helyen jársz! Itt mindig találhatsz új flash játékokat.

Ünnepi hangulat - walle

2009.12.24. 08:53 :: hapikatsa

Walle is kellemes ünnepeket kíván! :)

Én is szeretnék mindenkinek nagyon boldog, békés, szeretetteljes ünnepeket kívánni. Múltkor olvastam egy aranyos és találó gyerek-véleményt a karácsonyról, nagyon tetszett, most megosztom veletek:

"A szeretet az, ami karácsonykor a szobában van. Ha egy pillanatra abbahagyod az ajándékok kicsomagolását, akkor lehet meghallani."  Milyen igaz, nem?
Hogy ne a drága ajándékokról szóljon az ünnep, gyakran készítek én is saját kezűleg meglepetést. Néhány éve találtam (nemcsak) egy jó ötletet, és rögvest meg is valósítottam. Idén újra nekiálltam, és a mellékelt képen láthatjátok az eredményt. Különböző natúr dolgokat (napraforgómag, aszalt szilva-barack, dió, sótlan földimogyoró) rétegeztem az üvegekbe, és akácmézzel töltöttem fel. Ha valaki nekiáll, ne ijedjen meg, hogy a méz nem egyenletesen folyik szét az üvegben, mindig kell időt hagyni neki, hogy lecsordogáljon és folyamatosan utána kell tölteni. Garantáltan eltűnnek a légbuborékok!
Boldog karácsonyt!
Még egy link a végére:
 
Klikk a kismadárra!
 

És egy hópehely-tervezőt is kaptunk:
http://www.akidsheart.com/holidays/winter/snowflake.htm

Szólj hozzá!

Címkék: kultúra napja karácsonyi hangulat

A bejegyzés trackback címe:

https://flashjatekok.blog.hu/api/trackback/id/tr441619880

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása