HTML

Flash Játékok

Ha szeretnél egy kicsit kikapcsolódni, lazítani, játszani, akkor a legjobb helyen jársz! Itt mindig találhatsz új flash játékokat.

blog

2010.02.03. 19:08 :: nem várt fordulat

Sziasztok!

Nagyon régen jelentkeztem már, és sajnos most ez egy darabig így is fog maradni.

Rengeteg munkám van, és nem, hogy posztolni nem tudok, de még csak az új játékokat sem játszom... Hétkor kelek, és estig dolgozom, viszont nem bánom, mert élvezem, és közben rengeteg új dolgot tanulok.

Úgyhogy kitartás, remélem, hogy előbb utóbb, pár hónapon belül újra tudok jönni, és veletek játszhatok, illetve új játékokat is kirakhatok, addig is lélekben veletek vagyok,  és álmomban kattintgatok és keresek :)

5 komment

Címkék: közlemény

A bejegyzés trackback címe:

https://flashjatekok.blog.hu/api/trackback/id/tr261727413

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

fannieva 2010.02.03. 19:32:47

sziaaa:-)semmi baj Maci!!Én azért vagyok itt annyit,mert gyeden vagyok a kislányommal:-))

Krisztike@ 2010.02.03. 20:18:09

Szia! Én új vagyok, annyiban, hogy bár eddig is játszottam, csak nem kommenteztem. Gyed-en vagyok, így sokat játszhatok, dolgozz és tanulj, az előrébb visz :) Én hétfőn ÁV-ztam, szóval tudom, milyen ha sokat tanul és dolgozik az ember!

Hansy 2010.02.03. 20:37:23

Szia!Én sem túl régóta vagyok itt.Én két gyerek mellett dolgozom és ha az időm engedi akkor itt kötök ki.Másik oldalakra nem is nagyon járok.Mind a háromatoknak gratulálok,hogy a saját napi dolgaitok mellett még szántok rá energiát és időt,hogy szerkessszétek ezt az oldalt nekünk.További jó munkát kívánok,és néha nézz ide ránk,ha van egy kis időd.

Magnólia http://hobbiregeszet.atw.hu 2010.02.04. 11:39:56

Szia Maci! Tudjuk, hogy sok dolgod van, azért "látunk" ritkán, de nem felejtettünk el Téged. Kívánom, hogy mielőbb tudj időt szakítani ránk. További jó munkát! (Jó a kép is.) :)
süti beállítások módosítása