HTML

Flash Játékok

Ha szeretnél egy kicsit kikapcsolódni, lazítani, játszani, akkor a legjobb helyen jársz! Itt mindig találhatsz új flash játékokat.

Szavazás végeredménye

2010.02.15. 10:30 :: hapikatsa

A számkeresős játékokkal kapcsolatos szavazás lejárt, köszönöm mindenkinek aki szavazott, és ezzel megkönnyítette a dolgunkat.

A végeredmény a következő:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Ez alapján Ti úgy döntöttetek, hogy ne legyen több számkeresős. Viszont akik minddel játszanak 1 szavazattal maradtak el a második helytől, ahol a 123bee 'Find the Numbers' sorozata áll. A kecske is jól jóllakjon, de a káposzta is megmaradjon alapon, arra jutottunk, hogy ezentúl csak a 123bee számkeresős sorozata kerül ki az oldalra.
Remélem ez így mindenkinek megfelel, köszönöm a segítséget!

5 komment

Címkék: közlemény keresgetős

A bejegyzés trackback címe:

https://flashjatekok.blog.hu/api/trackback/id/tr101759514

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

picur2 2010.02.15. 14:37:45

Kedves Hapikatsa! Szerintem nagyon jól döntöttetek, hogy nem szüntetitek be teljesen a számkeresőket az oldalon. Bár magam arra szavaztam, hogy nem hiányozna, ezzel nem azt mondtam - nem is így szólt a kérdés -, hogy egyáltalán ne legyen! Azért, mert én magam nem kedvelem, nem fosztanám meg a többieket a játék örömétől. Hiszen ki lehet hagyni... (bár tény, hogy az utóbbi időben már kicsit sok volt!) Ezúton is köszönöm a munkátokat, mellyel olyan sok örömet szereztek nekem. Már napi nyitó programmá vált, hogy megnézem, van-e új játék. (pedig dolgozom én is, és gyereket is nevelek, de ez a kikapcsolódásom!) Köszi!

katamano 2010.02.15. 15:30:23

Teljesen egyetértek picur2-vel.Én is így szavaztam,nem volt egyértelmű a kérdés.Valóban volt olyan nap,hogy 4 -5 számkeresős is volt.HAPIKATSA,továbbra is küldjél sok sok logikai,kijutós játékot.Van ami nekem nehezen megy,de vannak jó játékostársaim,ha elakadok segítenek.Köszönöm!

cirmi001 2010.02.15. 17:16:35

Nekem ez teljesen jó, éppen így szavaztam.

walle 2010.02.15. 18:08:10

Én is épp így szavaztam! :)

blupi 2010.02.18. 18:12:28

Én is! :) A bee-nek csak a számkeresőit szeretem, de azt nagyon!
süti beállítások módosítása