HTML

Flash Játékok

Ha szeretnél egy kicsit kikapcsolódni, lazítani, játszani, akkor a legjobb helyen jársz! Itt mindig találhatsz új flash játékokat.

Sokoban

2010.03.22. 09:36 :: nem várt fordulat

Curse küldte be a következő játékot, a klasszikus sokobant.

Mindig öröm, amikor egy magyar játékkészítő nemzetközi poronra kerül, ezért arra kérlek titeket, ha nem is játszotok a játékkal, egyszer kattintsatok rá, amíg bejön a játék, növelve ezzel egy kicsit a statisztikáját a kongregate.com -on, hogy a továbbiakban is legyen kedve játékokat készítenie nekünk, flash játékosoknak!

http://www.kongregate.com/games/curse/sokoban-experts

5 komment

Címkék: játék flashjáték logikai

A bejegyzés trackback címe:

https://flashjatekok.blog.hu/api/trackback/id/tr431858589

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

´Vivien´ 2010.03.22. 09:50:28

Nekem tetszik a játék :)

goatlord 2010.03.22. 09:53:18

koszonom a segitseget! :)

picur2 2010.03.22. 11:34:48

A játékkészítőnek üzenem: volt idő, mikor nagy kedvencem volt ez a játék. A munkahelyemen nem tudtam végigvinni, otthon pedig nem volt számítógépem. Ne nézzetek hülyének, de megpróbáltam kockás papíron agyalni rajta. Sok sikert a továbbiakhoz!

walle 2010.03.23. 15:58:41

@picur2: Ez nálam dettó ugyanígy volt, és papíron általánban sikerült, így másnap már gyerekjáték volt a gépen végigvinni egy-egy szintet... :) Én is nagyon szerettem ezt a játékot. Most már persze sokkal rutinosabb vagyok :D

goatlord 2010.03.24. 12:02:34

koszi picur2, mar keszul a kovetkezo, de elobb berakok ebbe egy palyaszerkesztot meg megosztot, hogy lehessen szivatni egymast a kacifantos agyszulemenyekkel :)
süti beállítások módosítása