HTML

Flash Játékok

Ha szeretnél egy kicsit kikapcsolódni, lazítani, játszani, akkor a legjobb helyen jársz! Itt mindig találhatsz új flash játékokat.

Gingerale Room Escape

2010.04.16. 17:46 :: 1031

Még csak megnyitottam, nem tudok mit mondani róla.

escape.dojin.com/escape139.html

2 komment

Címkék: játék escape kijutós point n click room escape

A bejegyzés trackback címe:

https://flashjatekok.blog.hu/api/trackback/id/tr451927366

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

margoanyu 2010.04.17. 10:14:17

hogy ennek milyen hülye a színsorrend megoldása! öcsém ! nem az,amit látni lehet! á dehogy!!! vmi faramuci japán logika szerint szkp.ne kérdezzétek miért.én is lestem,mert az életben nem jöttem volna rá. :S

walle 2010.04.18. 15:18:09

@margoanyu: Köszi a színkódot, legalább nem kellett totóznom. Nem tudom, miért bonyolították túl, én sem értem, miért kellett átrendezni a sorrendet... Amúgy jó volt, mint mindig! :)
süti beállítások módosítása