HTML

Flash Játékok

Ha szeretnél egy kicsit kikapcsolódni, lazítani, játszani, akkor a legjobb helyen jársz! Itt mindig találhatsz új flash játékokat.

Azt hiszem, végeztem, de legalábbis egy darabig biztosan.

2009.07.29. 01:59 :: nem várt fordulat

Sziasztok Kedves Játékosok!

Én azt hiszem, befejeztem ezt az egész blogolást. Legalábbis szüneteltetem.
Ha Hapikatsa szeretné tovább csinálni, akkor reklámokkal, mindennel együtt átadom neki, bár ő erről még nem tud :)

Nagyon sok mindennel tele van a tököm.

Már rég le kellett volna lécelnünk innen, a blogspoton sokkal több és jobb lehetőség van a blogolásra, a saját oldalamat is megcsinálhattam volna programozóként, de nem emiatt írom ezt.

Két év hosszú idő, már nem tudom olyan lelkesedéssel csinálni, mint eddig.

Volt egy nem nem nem, posztom, és most sokszorosan úgy érzem mint akkor.

Emlékezzetek, a rengeteg gotmailes játék regisztráció nélkül, a sok igényes játék, mint mindegyik az ultrahardcore kategóriában, stb... Minden napra jutott legalább egy klassz játék. Mára már napi 5-6 stonage / gamershood keresgetős játék jut, és bár azt mondtam az előző posztban, hogy virágozzég minden virág, nem bírom, ha csak a gaz önt el mindent.

Próbáltam a blogot feldobni a fizikás játékokkal, amelyek szívemnek nagyon kedvesek, szerettem volna több ügyességi / stratégiai / tower defence / stb... játékot berakni, de megmondom a frankót, tényleg elment a kedvem tőle. Ettől a sok szeméttől.

Nem azért a kb 200$ -ért csináltam két éven keresztül, hanem pl. a köszönöm poszt miatt, azaz annak kommentjei miatt. A karácsonyos, és szülinapos poszt miatt, amikor azt éreztem, mennyire hálásak és kedvesek vagytok, hogy több mint ezer embert ide tudok ültetni nap mint nap. 

Azért, mert elviseltétek az összes lúzerségemet, amiket megírtam, még akkor is, ha nem volt teljesen korrekt tőlem, hogy ezzel, a magánéletemmel fárasztottalak Titeket, de kiálltatok mellettem, letoltatok, hogy ne sajnáltassam magam, tanácsokat adtatok itt is, és magánban is, jól is esett.

De úgy érzem, ennek így nincs értelme. Én nem egy szimpla flashjátékos oldalt akartam csinálni, mint a több száz másikat. Hanem miután elmúlt az egy év, ezt a csapatot szerettem volna összetartani. Sokan elmentek már innen, és nem hiszem, hogy a nívótlanság miatt, sokan jöttek, akiket nagyon megszerettem. Viszont csak azért, hogy legyen kint valami játék, én már nem tudom vállalni ezt, ami ezen a fronton megy.

Biztos vagyok benne, hogy megy ez az escapegames24-nek, én is csinálhattam volna ügyesebben, ha a profitra hajtottam volna, de engem nem ez mozgatott.

Igényes és klassz játékokat szerettem volna nektek hozni nap mint nap, de egyre kevesebbet találok. Erre is meg van a magyarázat, de nekem ehhez már nincs gyomrom.

Ha hapikatsa beleegyezik, akkor átadom neki ezt a blogot, jól be van járatva, minden szempontból, lásd kijutós játékok első hely a googleben, és sok minden más szempontból is, de engem most vagy örökre, de legalábbis egy jó darabig nélkülöznötök kell.

Mindenkinek nagyon jó szórakozást, sok jó játékot kívánok, remélem, mindenki egyedül fog tudni kijutni az összes szobából, és azt is, hogy nem csak akkor,  ha összeszedte a tíz darab fasz****m tudja mit, hanem megszenved a pengével, mint amit a leírásomban írtam, pl. a Nigepicoban, vagy az én egyik örök kedvencembem, a Visionben.

Szóval, kérlek TITEKET, engedjetek el most engem egy kicsit, hadd gyűjtsek erőt, hátha visszatérek egyszer. Mindenkitől elnézést kérek emiatt, és sajnálom...

Köszönöm a kitartásotokat, a lojalitásotokat, azt, amikor többeben azt mondják, hogy ez az egyetlen oldal, amit megnéznek az internetkávézóban, vagy azt, hogy ez az első és utolsó oldal, amelyet megnéznek reggel kelés után, és lefekvés előtt.

Sosem felejtem el, amikor az egyik kommentelő azt írta, hogy rendesen leégett a vacsora, mert a többiekkel oldotta meg itt az adott kijutóst.

Sajnálom, és bocsássatok meg nekem.

(+ elnézést a helyesírási hubákért :)

UPDATE: egyébként pedig most beleolvastam, elolvastam a belinkelt posztokhoz való hozzászólásokat, és rendesen elsírtam magam, nem a szomorúságtól, hanem a boldogságtól.

40 komment

Címkék: közlemény

A bejegyzés trackback címe:

https://flashjatekok.blog.hu/api/trackback/id/tr101274846

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Lera5 2009.07.29. 07:11:22

Szia! Bocsi, de nem szoktam sokat írogatni. Inkább csak játszom Veletek. Kicsit elszomorított a döntésed,de megértem.Mindenkinél van 1 olyan pont amikor újítani kell. Remélem azért nem maradsz végleg távol az oldaltól. Hiányozni fogsz. Kívánom ,hogy minden úgy alakuljon Nálad ahogy szeretnéd!

margoanyu 2009.07.29. 07:54:57

"Hol van a tűz, hova lett a mindig sóvár régi láz" -máskor is volt hullámvölgy-ennyire eleged lett,hogy lemondasz több mint ezrünkről? persze te tudod. csak sajnálom ezt az egészet. katsa szuperül besegített. feltételezem,hogy nélküle már sokkal előbb befejezted volna. minden esetre köszönet az eddigiekért. de bevallom csalódott vagyok.

angelic 2009.07.29. 08:38:54

szerintem ez hülyeség.

én pl sosem morogtam, ha akár napokig kellett új játékra várni.

azért lelépni, mert nem dobnak ki annyi igényest...... hát tudoooooood....

bluangel 2009.07.29. 09:15:15

Szomorú vagyok, hogy így döntötél, de tudom, hogy néha mindekinél kiborul a bili! Mindenkinek szüksége van néha egy kis változásra, pihire! Én azt szoktam mondani, hogy legszivesebben a hónom alá kapnám a macskámat, és elmennék egy lakatlan szigetre! Most Te is így vagy! Nagyon remélem, hogy sikerül rendezned soraidat, megnyugszol, egy darabig csak a munkáddal foglakozhatsz! Nem utolsó sorban pedig MINÉL ELŐBB VÁRUNK HAZA!!!!!!!!!! NAGYON FOGSZ HIÁNYOZNI:(:(:(!!!!!!!!!:(:(:( Szia! Sok szerencsét!

r6dN 2009.07.29. 09:43:09

Én vagyok az egyetlen aki megérti macit?! Hmm. Én már talán hamarabb is abbahagytam volna, mert ezek a minimál játékok fél éve percenként jönnek ki...

Nyilván elege van, én is nézegettem az 1 évvel ezelőtti kommenteket, mennyit irkáltunk, hülyéskedtünk, segitettünk. Most meg? Végig se játszom, bele se nézek ezekbe a hulladékokba. Bevallom őszintén, én is ritkábban jövök már fel, mert semmi normális játék nincsen..

Hiányozni fogsz azért...

szép napot mindenkinek

vya 2009.07.29. 11:43:14

Én is megértelek Maci, hogy eleged lett belőle, besokalltál. De viszont nagyon sajnálom hogy így döntöttél. Remélem ha rendeződnek benned a gondolatok akkor visszajössz.
Valóban régebben sokkal több időt töltöttem el itt, és imádtam, ahogy együtt oldjuk meg a játékokat. Azért reménykedem, hogy a játékkészítők észbekapnak és újra elhalmoznak minket a jobbnál jobb játékokkal.
Remélem Katsának lesz ereje tovább folytatni a blogot, mert nagyon jó kis csapat van itt, én nem szeretném hogy szétszéledjünk!
Maci neked sok erőt kívánok, várunk vissza minél előbb!!

apa03 2009.07.29. 11:51:08

Sziasztok!

Pihenésre van szükséged ez kétségtelen,de hogy itt hagy csapot-papot azt nem hinném.Sok mindent szeretek az életben,de a legjobban azt,hogy folyton változik.Most kevés az igényes játék,de hiszem,hogy jönnek még szép számmal.Én se szoktam sokat írogatni,és nem vagyok itt minden nap,de jó ide benézni,játszani!Sajnálnám ha vége lenne ennek az oldalnak.két éve kaptam rá az escape-ekre,de a logikai játékokat is szeretem.Most nyár van,sokan pihennek,tedd ezt te is Maci,aztán újult erővel gyere vissza!!!!!!!!!!!!!!!!!Jó nyaralást mindenkinek!!!!!!!!!!!!!: )

fannieva 2009.07.29. 12:01:02

Sajna már Én is ritkán vagyok itt,mert már nincsenek jó játékot:-(De nem fogom itt hagyni ezt az oldalt sose,mikor véletlen találtam rá!!Maci az életben vannak jó és rossz dolgok,de nem csak Neked mindenkinek.Én sem tudom túl tenni magamat egy dolgon,és úgy tenni mintha semmi sem történt volna!!!!Valami oka van annak,hogy nincsenek már jó játékok,de idővel ez is meg fog oldódni:-)))majd küldök be egy pár kis játékot,hogy ne unatkozzatok!Várunk vissza Maci:-)))kellemes napot,és puszi mindenkinek

bluangel 2009.07.29. 12:17:01

Egyetértek vyaval, apaval, fannievaval! Nagy kár lenne, ha ez a jó kis csapat szétszéledne! Vannak hullámvökgyek mindenkinek, és mindenhol! Jó ez az oldal úgy ahogy van! Ha néha nincs elég új, és jó minőségű játék, akkor nincs! Majd lesz! Pihenj maci sokat!!!!!!!! Töltődj fel, foglalkozz mással, valami újjal! VÁRUNK VISSZA!

nem várt fordulat 2009.07.29. 12:27:23

katsanak megírtam mindent, átküldtem neki az összes általatok ajánlott játékot, úgyhogy tud most már mindenről.

ez most nem az egyszer hopp, másszor koppról szól. nem magánéleti problémáim vannak.

egyszerűen csak szeretlek titeket, és el nem tudjátok képzelni, mekkora csalódás nekem nap mint nap az, hogy mikor meglátom, hogy wow, van 5 új játék, viszem a kis brigádnak, majd meglátom, hogy ezek rendre ezek a pixelvadászos, minden logikát nélkülöző, keresgetős játékok "escape" névvel.

és amikor találok végre egy rendes escape játékot köztük, arról is kiderül, hogy egy hulladék fos, egy szar, egy szemét.

az elején még viseltem ezt, illetve tudom, hogy vannak akiknek ezek a típusú játékok jönnek be, de amikor már tényleg csak ez van, na hát az elég hervasztó.

hapikatsa · http://norelle1.spaces.live.com/ 2009.07.29. 12:35:50

Nem nagyon tudok mit mondani.. pár napja éreztem, hogy ez be fog következni. Nem mondom, hogy megértelek maci, de azt sem állítanám, hogy nem. De tégy belátásod szerint, és azért, ha tudsz vagy van kedved vagy bármi, mindenképpen gyere vissza, mert várni fogunk. Ha nem is posztolni jössz, azért kukkants be néhanapján. Viszont azt csak remélni tudom, hogy nem tart sokáig ez az elhatározásod. Minden esetre én köszönöm neked amit eddig tettél ezért a közösségért és ezzel együtt értem is, és kívánok minden jót, amit csak lehet! De feltétlenül várlak vissza!

Őszintén.. kicsit félek, hogy most méginkább rajtam lesz a felelősség, hogy maci távozása miatt én nem leszek elegendő, vagy esetleg pont azért, mert én maradtam, mások is itthagynak bennünket.
Én mindent megteszek azért, hogy ez a blog és ez a közösség megmaradjon, változatlanul hozom a gagyi, a nemgagyi és a szuperjó játékokat, tőletek pedig csak annyit kérek, hozzátok továbbra is a jókedvet, a játékkedvet és a segítőkészséget. Mert ha ezek közül egy is elveszne.. nem lenne miért folytatni.

háromnevű 2009.07.29. 12:39:41

Maci! Sajnálom, hogy így döntöttél. Én szerettem itt lenni, itt játszani, bár ha egy játéknál kb. 20 ilyen kommentet olvasok:könnyű volt, kint vagyok stb., az nem az az igazi komment. Az escapegames-n is sokan mondják, hogy első, második:minek ilyet írni? Amikor együtt oldunk meg egy játékot, az az igazi. Meg ha lehet "panaszkodni" ismeretlenül is, mert meghallgatnak vagy tanácsot adnak...Igazad van abban, hogy túl sok a gagyi játék, de érdemes az igényesebbekre várni. Valószínű a szerelem is lefoglal...):(bocs a beleszólásért!)Remélem, megy majd tovább az oldal, és nem sokáig fogsz innen hiányozni.

nem várt fordulat 2009.07.29. 12:47:29

most nem azért, de nézzétek meg ezt:

gamershood.com/flashgames/8801

1 helyszín, nem lehet körbeforogni sem, semmi.

végigjátszás:

nyisd ki a fiókot, vedd ki a törlőkendőt.
vedd fel a gyufát az ablakból.
gyújtsd meg a gyufát a fiók jobb alján
melegítsd fel a baltát
verd le a kereket az ajtóról
töröld meg a lyukat az ajtón
tedd vissza a kereket
nyisd ki az ajtót, kész.

ehhez képest nézzétek meg ezt:

flashjatekok.blog.hu/2008/02/16/vision_vegigjatszas

vagy ezt, a morningstar - ugye magyar játék - végigjátszását:

flashjatekok.blog.hu/2009/05/07/morningstar_walkthrough


Mindezeket nem siránkozásból írom, hanem csak azért, mert így talán jobban megértetek.

r6dN 2009.07.29. 12:47:31

@háromnevű: Olyan játéknál, ami olyan szinten sz@r, hogy annyi értelme van, hogy fél órát küszködsz vele, aztán lesed a kódot egy végigjátszásról, arra mit lehet irni, mint azt hogy kint vagyok? Sajnos ezekben elvesztem a türelmemet, és már nyúlok is a megoldáshoz.. Lehet hogy egyedül vagyok ezzel, de sajnos igy van.

nem várt fordulat 2009.07.29. 12:52:44

@hapikatsa: szerintem ettől ne félj.
nagyon becsületes munkát végzel, gyakorlatilag ha Te nem vagy, sosem tartunk ott ahol.

biztos vagyok benne, hogy ha találsz, és szállítod a játékokat, akkor nem fog szétspriccelni a kis csapat. a blog nem rólam szólt, hanem a játékokról, nem hiszem, hogy akár miattad, akár miattam pártolna el innen akárki is.

természetesen ide fogok nézni néha, nem a point 'n' click játékokkal szakítottam, az előbb írt csalódásokból lett elegem. belépési nevem, admin felületem megvan, meglátjuk mit hoz a jövő.

Hel 2009.07.29. 13:47:19

Nagyon szeretem ezt az oldalt Maci, és nem azért mondom, hogy maradásra bírjalak, hanem mert azt akarom, hogy azzal a tudattal menj el, hogy mennyien szeretik annak ellenére, hogy néha napok alatt csak két, vagy annyi igazán jó játék sem jön ki. (Velem együtt eggyel többen.)

Megértem én, hogy ha menni kell, hát menni kell, de nagyonnagyonnagyon szeretném ha egyszer még visszajönnél. Nem csak a játékok, hanem a melléjük fűzött kommentek is el nem tudod képzelni, mennyire feldobták egy-egy napomat. Ráadásul most én is majdnem megsirattam ezt a napot... ma vagyok 19 éves, felkeltem (így déltájban végre :)), és egy kijutóssal akartam kezdeni a napot. Hát... majdnem összejött. Bedobtad a gameovert.

Hapikatsa olyan mint egy gondoskodó asszonyka a blog meg a tyúkketrec, mi vagyok a tyúkok :D Nagyon mezei hasonlat, de értsd jól: Ő biztosan vigyázni fog arra, hogy minden úgy menjen, mint a karikacsapás, amíg a ház urát visszavárja - a csibékkel, mindennel együtt :D:))

Nem fogom itthagyni a blogot, és remélem lesz még olyan hogy egy übergalaktikusan hardcore játék mellett ülve, a 120., tropára ment idegekkel kommetelő után te leszel a 121. aki rendre int, segít, aztán kivégzi velünk a szivatós kijutósok újabbikát. SZóval... Várlak, várunk vissza :) Minél hamarabb, ha lehet.

De én bízom Hapikatsában, és szeretem őt is, szóval nem fogok elszakadni innen. Még ha napokat kell is várnom egy-egy jobb játékra. Mert, nekem megéri. Szóval... támogatlak, megértem, de... mivel határtalanul gyenge indoknak tartom amiért le akarsz lépni, ezért minden összekapart kis brutalitásomat elővéve, Elvárom, hogy hamar visszatérj :)

Minden jót neked, és sok sikert, szerencsét! Tárt karokkal vár vissza szerintem mindneki :)

r6dN 2009.07.29. 14:11:42

@Hel: Nagyon-nagyon boldog szülinapot !!!

vya 2009.07.29. 14:21:50

@Hel: Boldog születésnapot!
Egyébként mit csinálnak azok a készítők akik a régi, nagyon jó játékokat csinálták? Hol vannak, miért lazsikálnak? :)

margoanyu 2009.07.29. 14:57:46

@Hel: Isten éltessen. Boldog szülinapot.

margoanyu 2009.07.29. 15:05:23

@hapikatsa: én nem hagylak el.még akkor se,ha nem lesz napokig nívós játék.tudjuk mindannyian,hogy nem rajtatok múlik,hogy nem találunk itt megfelelő játékot.

háromnevű 2009.07.29. 15:45:33

@Hel: Boldog szülinapot!
@karacsi_maci: Ma aztán igazán megizzasztottál mindenkit! Különben amikor nem volt jó vagy új játék, nekiálltam a legelsőként feltett játékokat egymás után megcsinálni!

cirmi001 2009.07.29. 16:05:11

Nem tartalak vissza, hogy is tehetném, nem beszéllek rá semmire, csak jó lenne, ha tudnál azokról a csöpögős és nyálas, de mégis TÉNYEKről, amiket most leírok.
Körülbelül egy éve találtam erre a blogra. Boldog voltam akkor és remekül eljátszogattam itt. Aztán a bolgogságom szarrá tört és begubóztam, noha nem vagyok depresszióra hajlamos. Van ilyen. Eszembe jutott ez az oldal és elkezdtem naponta feljárni. Lassan megismertem Belőled, meg a többiekből egy szeletet, megkedveltem az egészet, és jó volt, hogy lekötötte a figyelmemet, nem volt kedvem máshoz. hhez, hozzátok volt. Lecsupaszítva az esetet, kimondható, hogy ennek a blognak baromisok szerepe volt abban, hogy helyrejöjjek. Szólni csak mostanában kezdtem itt, de, mikor nem szóltam, akkor is itt voltam.
Sokat kaptam, bármilyen hülyén is hangzik egy vadidegentől egy másiknak.
Szóval kösz.

Hel 2009.07.29. 16:32:47

Köszönöm szépen mindenkinek :)

@cirmi001: Cirmi, te nagyon jól megfogalmaztad, amit én pl nem tudtam. Sok sok apróságot adott, és ad ez a blog, olyasmiket a játékokon kívül, amikre nem is gondolnánk... apró kis szeleteket az emberekből, egyfajta közösséget, sokat érőt. Ragaszkodást. Cirmi, köszi, hogy leírtad :)

gabianyu 2009.07.29. 16:37:43

karcsi_maci!én tényleg eltüntem egy darabig,de mint már írtam az internetszolgáltató miatt!de már megoldódott a probléma,és a te oldalad volt az első amit megnyitottam,és azóta be sem zártam.remélem kigondolkodod,kidühöngöd magad és hamarosan jössz vissza.várni fogunk!asszem ezt a többiek nevében is írom!csók gabianyu

r6dN 2009.07.29. 16:52:34

@gabianyu: hiányoltunk is eleget :DDD

Magnólia http://hobbiregeszet.atw.hu 2009.07.29. 17:59:41

Maci, sajnálom, hogy úgy döntöttél, itt hagysz minket. Remélem, azért nem feledkezel meg teljesen rólunk, és néha benézel az oldalra. (Vagy esetleg visszajössz!)
Hapikatsának kívánok sok sikert és kitartást. Lehet, hogy akad majd olyan vállalkozó kedvű játékos, aki segít neki. Sokan kedvelik ezt a blogot. :)

cirmi001 2009.07.29. 18:05:08

@Hel: nincsmit, féltem, hogy nem "megy át", amit valójában mondani szerettem volna, de örülök, hogy de.

juti 2009.07.29. 18:43:14

Nah most aztán jól kibőgtem magam. Most speciel nálam is magánéleti válság van, 27 év után le akar cserélni a társam, ő 57, a leány 33. EZ AZ OLDAL TARTOTTA BENNEM A LELKET. Egyébként úgy döntöttem, hogy továbbra is itt leszek, és ha mást nem is, akkor a régi igényes játékokat újra játszom, mert FÜGGŐ LETTEM. Drága maci megértelek. Drága katsa segítsd továbbra is ezt a mosmár nem kis létszámú közösséget. Mindenkinek minden jót kívánok, és sok-sok puszi

1tej1 2009.07.29. 19:15:54

nagyon sajnálom és egyben nagyon meg is értem a döntésed! nem minden nap játszottam, és nem vagyok "függő", de vannak kedvenc játékkészítőim, és néha órákra kikapcsoltam magam egy-egy színvonalas játékkal bíbelődve. bár csak virtuális személyem nyilvánulhat itt meg, de az énemnek ez a része nagyon bánná, ha a blog megszűnne. remélem, lesz folytatás, és remélem, játszani vissza-visszanézel te is,meg egyszer majd szerkesztőként is újra! jó rekreálódást és mi addig is tartsunk ki! :)

Orsi78 2009.07.29. 19:24:09

Nem is emlékszem mióta járok fel erre az oldalra, de minden nap (max. ha utazom, vagy nem megy a netem, akkor nem). Ha bekapcsolom a gépet, az első dolgom idejönni, mert kell... (függőség?) Én most léptem fel... szembesültem, és mivel nemtudok veled Maci személyesen beszélni és felrázni, így tudomásul veszem... ok, ok... értem én, hogy sok az igénytelenség, de ne add fel... Mindenhol vannak mélypontok, majd jön valami magaslat... közhelyeket nem akarok írni (súgva: sokat), de fel a fejjel és kézzel, meg a jó kis kommentekkel és pihenés után, azonnal és rögtök térj vissza hozzánk... Mi várunk rád, és remélem addigra visszajönnek az igényes készítők játékai is.
Hapikatsa, melletted vagyunk (szerintem nyugodtan mondhatom többes számban), számíthatsz ránk. Én nem hagyom el az oldalt, ezt írásba adom. :D
Maci pihenj, kapcsolódj ki és töltődj mint az elem, szívj magadba rengeteg pozitív dolgot, hogy újult erővel térhess vissza közénk.
Üdv mindenkinek, maradok az oldal hűséges játékosa: Orsi

Beus80 2009.07.29. 22:12:27

engemis mélységesen elszomorit,hogy itthagysz minket,de megértelek nem sok ember csinálta volna ezt eddigis amig te birtad igy is le a kalappal elötted és köszönöm az eddigi kellemes órákat amit szeresztél sokunknak! Lépj tovább nyugottan hálás köszönet az eddigi munkádért
Bea

Mokaszin 2009.07.29. 22:26:03

nagyon sajnálom, hogy elhagysz minket, de meg tudlak érteni. azért kár, hogy nem lesz hova mennem játszani. véletlenül találtam rád, és azóta hűséges játékosod vagyok. jó volt a csapat, és itt volt sikerélményem is:), amikor egyedül sikerült valamit megcsinálnom, de ha elakadtam, mindíg volt, aki segített. ezt máshol nem tapasztaltam. azért köszönöm, hogy legalább eddig is voltál nekünk, és bízom abban, hogy mégis meggondolod magad, és maradsz velünk.
hűséges játékosod
edit

Zsuzsa66 2009.07.29. 22:58:33

karacsi_maci: elolvastam, amit írtál. Hú ezt nagyon-nagyon szakítós posztnak láttam. Olyan, mintha mindenkivel egyszerre lezárnál egy kapcsolatot. Én is megértem, hogy most egy kicsit csömöröd van, de nincs baj. Mással is előfordul, hogy ingadozik a hangulata. Most úgy vesszük, hogy elmész 1 kis szabira, amit nem is csodálunk. Azért 2 év az hosszú idő - magánélet, stb - egy ilyen blog fenntartásához. Keresgéltem egy kicsit, és találtam egy - szerintem - ide illő dalt: Pierrot - Búcsúlevél. www.youtube.com/watch?v=0tqrMV7ODQ.:)

hapikatsa: köszi, hogy nem hagysz cserben bennünket.:)

cassiopeia82 2009.07.30. 10:27:20

Én nem nagyon szoktam írni,inkább csak játszom,de már elég régóta figyelem ezt az oldalt.
Meg tudlak érteni,hogy eleged lett.Az utóbbi időben tényleg igazán ritka lett az igényes,fejtörős-agyat gondolkodásra serkentős-belevaló játék.
Nem mondom,hogy tarts ki az elhatározásod mellett,pihenj egy kicsit,frissülj fel és gyere vissza.
Addig is kitartás és minden jót Neked!!!!

JázminBogyi 2009.07.30. 14:38:04

Sok puszi neked maci, remélem még találkozunk ugyanitt!!!! :-D
hapikatsa kösd fel a gatyát, már csak te maradtál a "nagy játéktenger" közepén!!!! :-D

szolnokiheni750 2009.07.30. 19:38:57

Én csak azt szeretném mondani,hogy KÖSZÖNÖM SZÉPEN A JÁTÉKOKAT,ÉS AZT A SOK IDŐT amit ránk szántál,hogy mi jól érezhessük magunkat!Minden tiszteletem a tiéd,és én várom,hogy újra felbukkanj!!!
"NE ÉGESd FEL MAGADMÖGÖTT A HIDAT,HÁTHA VISSZA AKARSZ TÉRNI RAJTA"!!!!!!!!!!!!
Vigyázz magadra!

1031 2009.07.30. 20:04:29

Csatlakozom az előttem szólókhoz, én is köszönök mindent, amit eddig értünk tettél, és várunk vissza, ne tűnj el teljesen, látogass meg minket ha időd engedi!

kusudama 2009.07.30. 21:06:08

Sajnálom az oldalad, de egyetértek azzal, hogy a játékok egy kicsist ellaposodtak. Ritka az igazán jó grafikájú és logikára épülő kijutós. Néha sikerült itt élőben játszanom. Szuper társaságot hoztatok össze és remélem itt, vagy máshol találkozunk még!
süti beállítások módosítása